.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام شهردار ساري در آستانه ی نوروز90

ایرانیان در اعصار تاریخ مردمانی تمدن ساز و فرهنگ ساز بوده اند و انتخاب چنین ایام فرخنده ای به عنوان عید نوروز که سر آغاز تحول و نواندیشی است بیانگر این خصوصیات بارز آنهاست.
این مردمان پاک نیت و نیک اندیش توانستند با تمسک جستن به فرهنگ متعالی اسلامی و پیوند آیین و فرهنگ این مرز و بوم کهن با آن، بار دیگر و درشکلی نو تمدن اسلامی را رونقی دیگر بخشند که این امر بار دیگر خود را در صحنه ی پیروزی و تداوم انقلاب ناب اسلامی که با هدایت ها و رهبری های معماری بلند اندیشه از سلاله ی پاکان و معصومان به ثمر نشست و اکنون پیام های آن در تمامی نقاط جهان منتشر شده و الگوی انقلاب های اسلامی در اقصی نقاط عالم است، می توان مشاهده نمود.
مازندران سرفراز و علوی تبار نیز با داشتن مردمانی غیور و رادمرد که با وجود مواهب طبیعی الهی در بین دریا و کوهستان همچون نگینی سبز می درخشد در طول تاریخ این سرزمین همواره حضوری پررنگ و کم نظیر داشته و این سرزمین مأمن و محل آرامش فرزندان و سلاله ی پاک زهرای اطهر بوده و می باشد.
مرکز مازندران نیز با قدمتی به بلندای تاریخ در مسیر تحول و دگرگونی زمان شاهد توسعه ی روزافزون بوده و هست، بطوریکه مدیران شهری آن در کنار مردمان خردورزش توانسته اند در سایه ی منویات زعیم عالیقدرشان رهبری معظم انقلاب در سال همت مضاعف و کار مضاعف و پیگیری های دولت مهرورزشان، با هدایت های شورای اسلامی در دوره ی سوم دست در دست هم داده و این شهر را به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل نمایند که آثارش با اجرای ده ها پروژه ی عمرانی وخدماتی در جای جای این شهر ولایی ملموس و قابل مشاهده است.
اینک در آستانه ی بهار طبیعت ضمن خیر مقدم به گردشگران نوروزی و هم وطنان عزیزمان که از اقصی نقاط میهن اسلامی به این شهر قدم می نهند و شهروندان شریف ساروی، از خداوند متعال آرزوی بهروزی و عافیت در پناه صاحب و مولایمان آقا امام زمان (عج ا...) نموده و نوید روزهایی خوش در جهت توسعه ی شهری با حمایت ها و هدایت های شورای اسلامی محترم در سال جدید را خواهم داد. انشاء ا...

سید علی حجازی
شهردار ساری


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.